Happy New Year, Goodbye 2017 and Welcome 2018

Thursday, January 11, 2018

Happy New Year semua, LH dalam bas ni dalam perjalanan ke KL nak kembali ke negara padang pasir.

Eh ada lagi ke orang baca blog zaman sekarang ni?



Dua tahun LH menyepi, post terakhir pada Januari 2016. Macam-macam melanda dalam hidup LH tapi alhamdulillah LH masih survived. 2017 tahun paling menduga kesabaran dan ketahanan mental LH dan alhamdulillah LH berjaya keluar dari kepompong kemurungan tu. Nanti bila ada kelapangan LH akan ceritakan. Moga tahun 2018 membawa sesuatu yang baru dalam hidup kita.

Bila LH buka balik blog ini dan tengok rating viewers, tak sangka sampai hari ni masih ada pengunjung yang masih sudi datang menjengah. Terima kasih.

Tahun 2016 LH berjaya ke beberapa buah negara Eropah dan Bosnia manakala 2017 hanya berjaya menjejakkan kaki ke Filipina dan berkunjung semula ke Phuket untuk New Year Eve dan itu pun seorang diri(ada cerita menarik untuk dikongsi). Semua cerita masih terperap di dalam draft dan sekadar dipandang sepi. InsyaAllah tahun ni LH akan selesaikan semua tulisan tu dan publish ikut kemampuan.

Plan atau azam 2018?



Apa perancangan korang?

LH tak ada azam yang besar pun, dan seperti biasa akan terus membawa kaki melangkah ke negara-negara yang belum LH sampai. Ada satu azam atau perancangan yang besar untuk tahun 2018 dan LH harap LH berjaya untuk capai perancangan ni. Orang kata kalau ada plan for future jangan digembar gembur nanti kurang motivasi, betul ke?


Pembukaan 2018 ni LH harap kita sama-sama ke arah yang lebih baik dan berjaya dari apa segi sekalipon.

Chill!!!

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images