Kisahnya | Trip Yogyakarta/Jogjakarta Tamat

Monday, September 29, 2014

Sambung entri Jogja.

Ok last entri JOGJA

Penat memerah otak mikir kisah lalu. Gituh!

Sampai Airport JOgja kembali. Sampai saja kitaorang ambil teksi ke hotel sebab nak check in dan tinggal barang. Masa di Jogja kitaorang ada member CS aka COUCHSURFING. Korang kena cuba program ni. Best kot. Check in dan alhamdulillah boleh masuk bilik terus. Nama hotel tu The Edelweis Hotel. Hotel cantik dan menarik. Kalau korang naik ke atas sekali tempat kolam renang boleh nampak gunug merapi. Lepas check in aktiviti pertama bertemu dengan member CS. Tunggu punya tunggu tak kunjung tiba. Lama juga tunggu. Last-last LH buat keputusan pergi makan dulu kat kedai minang sebelah hotel. Boleh tahan.

Lepas 2 jam tunggu baru diorang sampai. Sempat kitaorang melepak dalam bilik. Nama member CS ni Farnani. Graduan TESL di Universiti apa tah tak ingat. Dia datang dengan member dia yang lain naik motor. Ada sorang pompuan. Cun bak ang!!

Kitaorang pon berangkat ke Borubudur naik motor. Best!! sebab kali pertama naik motor di Indonesia. Diorang pun baik. Just tolong isikan minyak dan belanja makan. Malas nak cerita panjang jom layan gambar.




p/s:mohon seribu keampunan,semua gambar penutup kisah ni dalam PC di kg dan LH sekarang di Madinah. Insyallah balik cuti LH update gambar.


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images