Kisahnya | Satay Celup Warisan. (Melaka)

Monday, January 13, 2014

Salam semua.
Morning semua.
Hi semua.

Klise tak? Gituh kan entri permulaan nak menulis. Gigih pulak rasa di pagi hari ni memandangkan banyak masa. Godek-godek email semua sekali ada jumpa beberapa gambar kat Melaka. Jadi pagi ni LH nak story pasal tempat makan yang LH pergi makan kat sana dan review hotel kat sana.

Bulan bila tah tahun lepas 2013, LH kena setelkan praktikal LH kat hospital Melaka, jadi dah alang-alang membujang di sana LH pon jejalan lah sorang-sorang cari tempat makan yang best. Ini tempat makan pertama yang LH boleh kongsikan.

SATAY CELUP WARISAN

Satay celup. Siapa penah makan satay celup? Dari apa yang LH baca dari blog-blog melalui pencarian di En GOOGLE, mengatakan satay celup ni susah nak cari yang halal. Tapi LH tak pasti akan kebenaran tu sebab bukan rakyat Melaka. Makanya LH pun cari lah satay celup halal sebab satay celup ni antara attraction makanan di Melaka. Jadi jumpalah SATAY CELUP WARISAN.






*Matilah promote besar2

Cuma ada masalah bila, LH tak berteman dan macammana nak p makan. Pelik plak nak makan sorang-sorang. Daripada apa yang LH tengok dalam FB SATAY CELUP WARISAN ni makan reramai baru best. Jadi LH siap mesej dia kat FB boleh tak tapau. Hehehe..

Diorang ok je tapau tapi tak best lah katanya. Dan Alhamdulillah hari ketiga di sana LH dapat kawan untuk pergi makan. Semua geng2 praktikal. TQ ualls.

Jom layan gambar yang tak seberapa ni. Semua hanya dari Note 2. Malas nak jinjit kamera.









Well, komen dia? Sedap. Benda alah yang dicelup tu biasa saja macam steamboat tapi yang extra dan bagi umph dia tu dekat kuah dia. Memang sedap. Servis memang bagus. Kalau kali pertama datag dan tak tau macam mana nak order, korang buat macam LH, 

'saya kali pertama datang, boleh tunjukkan macam mana nak order'

*rebah

So dia ada banyak pakej korang boleh pilih nak yang macam mana.

Selamat mencuba.





You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images