Kisahnya.. | Kedai Peralatan Kek

Monday, January 07, 2013

Kenapa Berubah?

Apa yang berubah?

Sebelum tu Assalamualaikum semua..

Sebenarnya macam ni..Korang perasan tak gambar2 sebelum ni ada watermark wordpress kat gambar tu... ok? Sebenarnya aku bukan curik gambar sesapa,gambar tu gambar aku jugak,cuma aku tukar host dia. host sebelum ni ada masalah. Baru nak bertapak dah buat hal,haish..

Sebab tulah segala entri aku sebelum ini pada tarikh yang sama.. Penjelasan telah diberi jadi jangan nak isukan pasal gambar tu eh? Hehehehe..

Hari cuti ni,bangun pagi saja terus aku bersiap mencari kedai 'bakery' katanya. Hah.. Gigih nak buat kek lagi katanya. Ketagih kot.. menggigih lah aku di pagi hari sengsorang mendrivekan diri ke Shah Alam. Masa kat rumah tu,aku dah Google lah carik sume maklumat tentang kedai yang ada dan aku tertarik dengan sebiji kedai ni,nama dia Bake The Yen kalau tak salah aku. Sampai sana kedai ni tutup pulak. Haish nak cari kedai apa pulak ni sebab tak ada pelan B. Terus Google dan Bagus yang keluar. Nama syarikatnya Bagus. Bukan nak promote cuma sekadar info pada yang mencari kedai peralatan bakery.

sumber: Google

Masuk kedai saja,terus terbelalak mata ni. Rasa semua nak beli. Pergi sana nak capai pergi sini rasa nak capai. Nasib ambil raga saja,kalau ambil troli masa masuk tu memang lah kopak. Jadi bermulalah sesi membeli belah aku. Dalam membeli-belah tu aku tersedar sesuatu. Sesuatu yang pelik untuk diri aku. Dalam kedai yang agak ramai pelanggan masa tu, aku seorang saja lelaki bujang. Hoh!!.. Lelaki lain semua datang dengan isteri dan anak-anak. Patut la ada dua tiga biji mata asyik memandang. Tapi aku cuma terfikir dan aku tak kisah pon. Nampak je bahan-bahan yang berwarna warni tu terus saja aku lupa pasal semua tu. Aku tak ada gambar pasal kedai ni,tapi alamat adalah. korang klik saja link aku bagi tu. Semua maklumat ada situ. ok?

Selamat Bekerja besok.

p/s: Aku masuk pukul 12 besok,jangan jeles...huhuhu

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images