Life Must Go On : Selamat Tahun Baru

Sunday, January 06, 2013


Assalamualaikum,selamat pagi,salam sejahtera semua.

2013 membuka tirai blog langsir hitam kembali. Mungkin ada yang tak sempat tengok pun blog langsir hitam yang lama tu. Tak apa, jangan kisahkan tentang blog yang lama tu. Dengan hadirnya tahun baru ni biar semua berwajah baru. Sengaja aku buka blog langsir hitam ni dengan domain baru. Kali ini aku bawakan sesuatu yang bercerikan penceritaan harian tentang kehidupan aku dalam blog ini. Tidak terlalu ke arah  peribadi sangat sebenarnya cuma sekadar berkongsi aktiviti harian kehidupan langsir hitam sahaja.


Famous sangat ke langsir hitam sampai nak berkongsi rutin harian? Jangan salah faham, aku cuma perlukan medan untuk aku menulis jadi aku jadikan media elektronik tempat bercerita. Mana tahu dari penceritaan dan perkongsian ini membantu sedikit sebanyak aktiviti korang kat luar tu. Betul tak?

Bercerita tentang tahun baru,azam tahun baru dah ada? Atau azam 2012 masih belum diselesaikan? Pada aku,azam tahun 2012 ada yang dah berjaya dilaksanakan dan ada yang belum. Kiranya separuh-separuhlah ni. Tak kisahlah apa azam korang yang pasti aku mendoakan agar tahun 2013 yang akan muncul beberapa minit lagi ni akan lebih bermakna buat korang. Yang akan mendirikan rumah tangga moga kekal sehingga ke hujung nyawa,pada yang bakal bertambah ahli keluarga tahniah dan moga sentiasa dimurahkan rezeki. Moga blog ni akan kekal sampai bila-bila.oklah taknak tulis panjang-panjang,bosan pulakkan. Aku akan cuba pastikan blog ni menarik untuk dibaca dari segenap lapisan masyarakat. Wassalam. Anyeong...

Update 6 Jan 2013

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images